czwartek, 3 lutego 2011

5. You know what I just remembered? If you really want something, you don't stop for anyone or anything until you get it. - Blair Waldorf

Potrzebuję chwili samotności, zapomnienia. Potrzebuję się uchlać, odpalać papierosa od papierosa. Potrzebuję kawy i jogurtu naturalnego. Najbardziej jednak potrzebuję zmian i oderwania się od tej cholernej monotonii. Chciałabym być lepszą przyjaciółką, córką, siostrą. I ciągle tylko to: potrzebuje i chciałabym. Czuję się nieźle przywieszona - nie wiem o co w tym wszystkim chodzi.

Chudniemy, chudniemy. Jakoś tam to odchudzanie idzie, obsesja popycha mnie do przodu. Więc mam nadzieję na kilka kilogramów na minusie do końca tego miesiąca.

Yves Saint Laurent - Opium dla mężczyzn to mój aktualny zapach. Naprawdę poprawia mi nastrój. Szkoda, że nie odchudza...

Nie jestem dżentelmenem pijąc czerwone wino o 10 rano...
Coby nie powiedzieć - uwielbiam ferie ;))

1 komentarz:

  1. też jestem alergikiem, niestety, na zwierzęta wszystkie, prócz psów.

    co do studniówki, no cieszę się, że chociaż after party było udane, na ten czas kompleksy znikają :) przynajmniej powinny ;)

    no u mnie z jedzeniem to bardzo różnie, grunt, że nie idzie w górę.

    poza tym miałaś rację, tydzień szybko się skończył, mogłam się wyspać i póki co jest ok :)

    aaa! wąchałam ten zapach! kocham :D:D:D

    ;*

    OdpowiedzUsuń