niedziela, 16 stycznia 2011

1. There's a story behind every person. There's a reason why they're the way they are.

Usunęłam wszystko, bo miałam ochotę zacząć od nowa. Dać sobie namiastkę nowego początku zwłaszcza, że u mnie wszystko idzie nie tak jak powinno. Ciągle żyje w stresie związanym ze szkołą. Cokolwiek by się tam nie działo to głupie aż tak się tym przejmować. Staram się skupić na tym co ważne, ale atmosfera w moim liceum jest okropna, czuję się jakbym się dusiła. Jest niesamowicie toksycznie. Chcę już je skończyć. Nawet jeżeli później miałoby być trudniej tutaj dłużej nie wytrzymam.

Co do odchudzania to w ogóle mi to nie wychodzi. Nie myślę o tym, zdarza mi się jeść zbyt dużo przez ten cholerny wieczny stres - szkoda, że nie jestem typem, który gdy się stresuje nie może nic przełknąć -,- Postanowiłam wziąć się za siebie po raz tysięczny, muszę działać i się starać, bo a nuż widelec coś z tego będzie. Mam cel, żeby do 19tych urodzin zrzucić 10 kg. Nie wiem ile dokładnie teraz ważę, ale mniej więcej liczbę znam i nie jest ona satysfakcjonująca ani trochę. Aż wstyd się przyznać.

Marzę o tym, żeby przeżyć ten tydzień w spokoju, o nic więcej nie proszę...
A teraz wracam do czytania i oglądania anime ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz